Utflykt......

....till Hjo och syster blir det efter jobbet idag. Vi får hoppas att hon har ordning på alla papper ( eller att assistenten har) som jag behöver till den årliga redovisningen.
Ute är det slask och det smälter undan rätt bra. Min förhoppning är att all snö ska försvinna så det blir rent på vägarna. I korsningen hemmavid är det en alldeles förfärlig "tvättbräda" att skaka över varje gång man ska någonstans, inte trevligt.
Hur var det då med handbollsspelandet i EM? Nä, inget Sverige igår, inte heller idag utan först på tisdag och onsdag var det visst.
Matlådan var helt ok idag, men vad bjuder Inga på imorron tro?
Dags att ta slutspurten på arbetsdagen.......
Det blev mer papper att fylla, efter att ha varit hos syster. Men ändå inte så förfärligt svårt eller långrandigt. Nu tror jag också att jag har allting inför redovisningen, när blanketten väl dimper ned i postlådan.
Inga hann fixa lite tacofärs tills imorron och blev en smakportion över till kvällsmat.
Nu blir det idrottsgala innan sängdags och sen på't igen imorron med jobbet........
 
Vi tar en barnbarnsbild i repris istället för matbild idag......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0