Tisdagsskrämsel......

.....får jag väl erkänna att det blev.
Men nu har jag varit hos doktorn och han förklarade att då EKG inte är helt fläckfritt, vill de alltid träffa patienten också innan diagnos ställs. Det hade inte förändrats sedan fem år tillbaka visade det sig, (då jag senast gjorde en sån test) det var samma "defekt" på kurvan då och ska man se positivt på det hela, så är det ju ingen försämring där i alla fall, under rätt lång tidsperiod. Man får försöka vara glad för det lilla, för fortfarande kvarstår krämpor.
Förhoppningsvis är en del relaterat till den nystartade "träningen" som visar en förbättring....snart.
Kan alltid hoppas....
Annars händer inte så mycket..... jobb, teve, sova väldigt intressanta saker att ljuga om.......
Ikväll kommer dock syster med assistent en stund på fika, kan kanske bli trevligt, man vet aldrig. Men framförallt blir det spännande att se vad hon har fixat för kaffebröd. 
Maken skulle försöka få tag på en rörmokare, vilket jag har hört kan bli spännande det också. Att se hur länge man får vänta innan de kan åta sig jobb. Hörde nå't om lååååånga väntetider på symötet i söndags.
Än är det ingen kris, men vi har några saker som behöver åtgärdas/tittas på.
Och i mitten av augusti kunde de komma och ta en titt......
Syster har både kommit och åkt igen, med sig hade hon dajm-tårta, vilket var väldigt bra eftersom jag tycker det är sådär, vilket bara föranledde en liten bit alltså.
Maken drog på möte angående fiberutbyggnaden och jag landar snart.......surprise, surprise..... i tevefåtöljen.
Köpte några nya nystan garn på Netto idag och har en idé.....
 
Syster med "privat-chaufför" påväg hem igen......
 
....och här väntar en kasse garn på att bli nå't.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0