Lottovinst.......

....för symötets räkning blev det igår. Som vanligt saknades det en massa nollor och stannade vid 19 riksdaler.
Men det var säkert en och annan som lockades att klicka på länken, för att läsa inlägget på grund av rubriken!
Man får vara glad för det lilla.....
Nu återstår att se om det blir något ledigt under fredagen, än har jag inte fått några besked och kan därför inte ta något beslut om det blir resa till Fagersta-trakten.
Ja en liten stund av dagen gick det att få ledigt, inte helt idealiskt, men vi kan ändå åka iväg och få några timmar med dom små....och stora.
Nu ska jag förbereda lite inför resan så det bara är att gasa, då jag kommer från jobbet imorron.
Där är det för övrigt "mörkt och dystert" (på toaletten) för glödlampan small i förmiddags vid första besöket. Men då jag för närvarande är fullständigt allena på kontoret, går det ju att sitta med dörren öppen. 
Så man ser vad man håller på med.......
Ringde vaktmästaren som trodde han skulle hinna dit med en lampa till mig, men inte har det varit någon på besök inte....
Som sagt lite att fixa, innan fåtöljhäng före sängdax.
 
Solen gick ner igår också......
 
Vindruvorna växer och frodas.....
 
Mellanlandning på grannens teve-antenn. Som för övrigt används som "bajspinne" ovanför våra plattor vid "gäststugan"......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0