Måndagen som försvann......

...... i ett hav av telefonsamtal, mail och många ändringar.
Hade inte kommit hyfsat ikapp förrän bara en timma återstod av dagen. Riktig röra var det ett tag, då man knappt hann anteckna ett ärende på lapp förrän nästa ringde. Än mindre ta sig an det ibland motsträviga datasystemet och uppdatera dessa lappar.
Då är det väldigt lätt att glömma något moment......
Apropå att få något gjort: Jag anmälde ju i torsdags att lyset gått på toaletten, än har de inte varit här och fixat det.
Fick därför använda en av "grabbarnas toa" idag då jag inte var ensam på kontoret längre och öppen dörr inte kändes ok. Där var en av de två även den helt utan ljus.
Chefen skulle åka och handla men hade glömt körkortet, då går det inte om vi ska ha det på faktura. Så inga glödlampor idag heller.
Jag får ta kort lunch imorron och fixa det som saknas, men då är jag åter ensam på kontoret, så inte lika akut (hahahaaa).
Och så laddade vi inför Sveriges öppningsmatch i fotbolls-EM med måndagsmistlur. Den signal som inte testades första måndagen denna månad på grund av nationaldagen, kan man förmoda.
Nu får vi se om det hjälpte och hoppas på annat än tråkspel.......
Sen hoppas jag på en lite mera sansad arbetsbörda imorron.
 
"Ibbe" laddar på sitt sätt......... (nedärvt från mor)
 
Små nykomlingar har sim-övningar......
 
....här några fler.
 
Då kör vi........Heja Sverige!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0