Då kommer dom snart......

....eller rättare sagt ikväll, fyra barn och en mor från Stockholm för att ha höstlov i Fagersanna. Fadern kommer efter på torsdag. Dock var de tvungna att byta till vinterdäck innan de åkte, så det blir lite senare ankomst än planerat.
Byta till vinterdäck ska vi också göra idag. Maken åker dit med första bilen till 16.00 och sen kommer jag med nästa tjugo över och får en "nyskodd" och nytankad bil (hoppas jag) med mig hem.
Har varit och handlat på lunchen och hoppas att det ska räcka ett tag i alla fall. De får väl komplettera själv om det saknas något. Jag jobbar ju......
Nu börjar det redan mörkna på, vilket ju är en följd av att det blivit ljust igen, på morgonens resa till arbetet.
Båda bilarna har vinterskor och fulla tankar (nyktra varianten).
Resan från huvudstaden startade vid fem så det tar ett tag innan invasionen kommer.
Får väl ta igen mig tills dess nu då..........
Men det kommer antagligen att plinga på dörren misstänker jag.
 
"Repris"....men idag är ju rätt dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0