En timma extra......

.......kändes helt ok imorse, för klockan hade då inte hunnit springa iväg sådär väldigt mycket.
Soligt och fint är det också, kanske ska gå ner en sväng till loppisen iallafall och kolla över resten så att säga.
Ja lite frisk luft fick jag, men ingenting med hem därifrån denna gång.
Strax bjuder Inga på ugnsbakad lax med potatis. Det får duga till middag. Sen behöver tvätt-tunnan befrias från sin last, får kolla om maskinen har lust......
Och inte kommer man så nära vinst på lotto med bara tre rätt på raderna. Det var tredje dragningen i rad nu......
Liverpool vann iallafall sin match mot Crystal Palace igår kväll och är fortfarande med i toppen av tabellen. Värre var det för Manchester United bara 0-0 och tränaren förvisad till läktaren för olämpligt uppträdande.
"Stackars Zlatan".........
Annars är det lite allmänt segt, med både det ena och det andra vad det gäller det lekamliga. Kan ju tycka att nå't kunde gå åt rätt håll om man säger så.....
Tämligen "upplessen" på alla skavanker som begränsar och gör ont såfort man rör på sig.
Får kolla om det finns något på burken att muntra upp mig med och kanske fortsätta på mitt senast påkomna projekt. Det är inte så stort, men vi får se om det blir som jag tänkt......
 
Happy Halloween!........
 
......men skatorna på loppistaket verkade inte vara så nöjda med varandra.
 
Det var ett förfärligt flaxande och "snattrande". Fem stycken var dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0