Ooops! Arbetsuppgifter saknas inte.....

.....vare sig idag eller resten av veckan, då en revidering/uppdatering av vissa saker i registret ska göras i samarbete med faktureringsbolagen. Och då är det väl självklart att telefonen ringer lite extra mycket samtidigt.
Som sagt jag har börjat i en av fyra kommuner och hade inte ens hunnit halvvägs med rättningar, förrän det var lunchdags.
Men det positiva med detta är ju ändå att tiden flyger iväg och snart är det bara eftermiddagens timmar kvar.
Passar på såhär till lunch att för-ljuga lite, då jag har för avsikt att ta en mindre inköpsresa till Skövde efter jobbet idag.
Dollarstore hade en massa bra-ha-saker att "bunkra upp med" inför julen, så bäst att passa på.......
Annars är det samma tråkiga regnsölande som de senaste dagarna också har bjudit på.
Känns som att det snart är dags för lite fin höstsol nu.
Nä då började det regna mer istället......
Åter i hemmet, efter en gedigen runda på Dollarstore och en hel tvätt-tunna full med grejer, samt lite till. Även om jag är trötter, så känns det ganska bra att ha gjort detta. men packa upp och sortera det får vänta till senare i veckan. Nu kokar jag spagetti till såsen som jag var så förutseende att fixa igår. Matlådan klar på ett ögonblick alltså och jag kan landa i fåtöljen om bara några minuter.
Imorron räcker fortfarande arbetsuppgifterna på jobbet och flera dagar till, men jag har kommit en bit iallafall.....
Får bli "Världens bästa hemvård" på ettan när det har letats färdigt hus på åttan.
 
Snart i Skövde........ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0