Får bli en.......

.....ordentlig funderare innan jag tar beslut om knä-operation och samtidigt ett nytt försök med träning och lite annat innan jag bestämmer mig för det "drastiska".
För att fira att det är fredag verkar det bli heldagsregn, men det tänker jag inte låta mig nedslås av.
Förmiddagen har varit lite sådär, sallad och bigarråer tror jag inte var helt rätt kost om man säger så.
Kollegan kom och bad om huvudvärkstabletter, så mitt "handväske-förråd" är slut nu. Själv har jag ännu inte någon huvudvärk, men kanske att vädret påverkar måendet en aning.
Idag är planen att bjuda magen på pil-pil vid hemkomst, men då måste jag ta vägen om affären först och köpa till en del. Vin kanske också smakar bra, men det finns redan ett lager hemma.
Sen får vi se vad det blir i helgen, inga fasta planer, men eventuellt lite lösa. Maken ska dock på fotboll under söndagen och det ska visst jag också ser jag. Liverpool har hemmamatch på söndag. Så första parkett i fåtöljen för att lyssna på "You'll never walk alone" och sen match........
Nu hemma, pil-pil förberett men vi väntar en stund innan vi gör klart. Den som väntar på nå't gott.......
Först ska jag se om det har blivit någon lön på kontot. Det är alltid trevligt.....så länge de varar, slantarna.
Egentligen är de ju redan slut och även nästa lön.....och nästa......säger bara tak.
 
Förberett för fredagsmys........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0