I stort sett ingenting.......

....... har jag gjort idag, mer än att laga frukost, glo på datorn och laga middag. Sov gjorde jag dessutom rejält i morse.......
Maken drog på bortamatch i Våmb, med Fagersanna IF:s  B-lag och jag väntar på matchen Tottenham-Chelsea som börjar om en stund. Det är skönt att inte göra någonting också, men det känns lite som "a waste of time" samtidigt.
Vädret har inte kunnat bestämma sig heller, spöregn varvat med strålande sol. Just nu är det solsken.......
Men fler mörka moln är påväg åt det här hållet.
Trots allt regn hade det inte samlats ens en millimeter i den nya regnmätaren jag handlade igår.
Kvalitén på köttet jag köpte i gårdsbutiken, höll vad slaktaren lovade: "Är du inte nöjd, får du pengarna tillbaka".
Ingen orsak alltså att åka tillbaka för att klaga, men desto mer för att handla igen.....
Kan dock inte säga att jag längtar tillbaka till kontoret redan imorgon. Några extra lediga dagar hade inte varit fel.
Lotto-rapport: Symötet vann 25 kronor igår.......
Nu fotboll från Tottenhams "reserv-arena" Wembley, då White Hart Lane byggs om hela denna säsong.
Detta var redan påbörjat i januari, när vi var där med barnbarnet......
 
Frukost söndag, idag serveras det nypressad grape-juice......
 
Gris-rostbiff serverat med tillbehör.....
 
Herr Groda håller numera ordning på millimetrarna.......
 
Snigel på platt-promenad.......
 
Kvarglömd takläggar-såg hämtas troligtvis imorgon, när bossen ska komma och inspektera efter att maken hade vissa funderingar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0