Kanske lite optimistiskt........

..... att välja en sommarklänning med slits till knät idag. Även om jag sitter inomhus känns det aningen kyligt där om benen, vilket påverkar så man sitter och "småfryser" en smula.
Mulet är det utanför fönstret, om än med lite blå sprickor här och var, solen verkar dock svårflörtad.
Alldeles ensam på kontoret idag igen, men jag är ju van så inga problem.
Snarare dags att vänja sig vid att det framöver kommer att vara vanligare med flera på plats samtidigt.
Ännu inga konstiga eller otrevliga samtal idag, men de kan komma då man minst anar det......
Som den som hade en full container för nån vecka sedan, ringde och sa att hen hyrde av en konkurrent till oss (och namngav firman), men kunde vi tömma??
Nej det kunde vi inte svarade jag då, men du kan få telefonnumret dit av mig. Då tittade hen ut genom fönstret och sa: "Ja det står ju på containern"............ Liten tankevurpa, eller?
Inga hittade köttfärssås igår i frysen och kokade spagetti till min matlåda idag. Strax varmt så jag får lite mat i magen. 
På hemväg "kopplar jag nog av" med lite matkomplettering, innan det är dags att ladda morgondagens matlåda och sen bänka sig till lotto-dragningen.
Imorron först lite jobb (nästan hela dagen) och därefter date på ortopeden.........
 
Efterrätt.....jodå det finns fortfarande många bitar kvar i påsen som inköptes för snart två veckor sedan.
 
Det har börjat mogna........
 
......och en del av bladen börjar skifta i höstfärger.
 
Men snart blir det druvjuice.......
 
Två blåbär blev det på våra buskar i år. Det ena har JAG ätit upp nu.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0