Huset barnfritt.......

........igen och alla leksaker upplockade från golven. Merparten av dem är lastade i bilen och följer med till fritidshuset. Det var dit de skulle nu, så vi firade dotterns födelsedag med tårta efter "turkey-dinner", vilket visade sig falla samtliga gäster i smaken. Första gången sen de kom som alla åt ordentliga portioner, utan tjat.
Diskmaskinen jobbar, så också tvättkollegan men jag gör inte många knop.
Sitter i min fåtölj och känner mig en aning gammal, iallafall kroppsligen.
Har äntligen tagit tag i och bokat en hyrbil till vår semesterresa i april. Så nu ska allt vara fixat tills dess, återstår bara att hålla ordning på alla papper.
Man blir lite dagvill med alla helger, men vid närmare eftertanke är det faktiskt fredag att njuta av. Får kolla vad dumburken har att erbjuda för underhållning....... 
Lite kaffe slinker nog också ner, städa det gör vi en annan dag. Nu bara relax och äta rester.....igen.
Intensivt och roligt, men ack så trött gammal tant blir.
 
Lite gott från Blommans deli......
 
Pappa "rekvirerad" för att titta på tecknad film.......
 
Mamma läser saga, eller ska tycker jag.......
 
Få se nu vad morfar har för pennor .......som går att skriva med.
 
Kalkonmiddag.......
 
Födelsedagstårta.........
 
... present till mamma (...... och pappa). 
 
Jag tar lite tårta till....den var god.
 
....medan jag byggde en häst istället.
 
Tjena....nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0