Lägenhetsvisning..........

.........med syster idag och jag tycker allt att hon ska "slå till", men återstår att se ifall hon blir övertygad om denna förändring, som kan bli riktigt bra. 
Innan dess var det samvaro med gästerna och sen en shoppingrunda på Hem & Hobby med presentkort på fickan.
Inga problem att göra slut på dessa visade det sig.
Köpte sedan på hemvägen lite delikatesser att ha till kaffet ikväll och så beställde jag en tårta att fira födelsedag med imorron (en dag för tidigt) för de ska dra vidare, visiten slut för den här gången. Åter till "landet" blir det.
Medan jag var i Hjo passade de andra på att grilla korv uppe i motionsspåret. Nu blir det fish n' chips till middag alldeles snart. Ska bara hojta till Inga att hon sätter in det i ugnen.
Ätit, druckit kaffe och sitter i fåtöljen, med maken och minsta lillebror busande i soffan bredvid. Lilla storasyster sover redan och missade middagen faktiskt. Men antar att det blev lite korv vid elden iallafall........
Syster lät skicka ett meddelande via sin assistent, att hon tackar ja. Kommer antagligen att vara lite fram och tillbaka med detta beslut en tid, men jag som god man är fullständigt övertygad om att det blir bra, när allt är överstökat.
 
Kollegorna kom och gjorde sitt jobb, med småfolket som publik........
 
.....men det fanns mer inne i huset. Får vi åka med själva.
 
Surprise.....grabbarna sitter vid datorn (morfars).....
 
Fish n' chips.....
 
Dra morfar i skägget är kul....för han säger aaaajjjj hela tiden.
 
Nu kommer jag snart igen, ska bara studsa lite på kuddarna först........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0