Det rullar på.....och färdiglarmat.

.....med nästa arbetsdag för veckan och därhemma installeras just nu larmet. Visst var det kampanj med gratis installation, men de lyckas ju alltid ha en massa erbjudanden om påbyggnad på grundtjänsten.
Dessa tyckte maken att han behövde diskutera före beslut, så han har ringt några gånger på förmiddagen.
Vi hade ganska likartat sätt att se på de tillägg vi blev erbjudna och lite extratjänster blev det, men inte allt de föreslog.
Då återstår bara att se vad som adderats i huset vid hemkomsten....och vänja sig vid det.
Lunchen får delvis bli arbete, då en hel del behöver fyllas på till kontoret. Ett stopp på second hand vid hemfärden måste jag också ta känns det som. För det var ett tag sen sist.
Imorron får jag besök från huvudkontoret. Det är meningen att jag ska lära mig lite nytt, inför starten i den nya sophämtnings-kommunen Götene.
Inte mycket fynd idag, bara lite "bläckfisk-garn" och så har jag landat i det nylarmade huset. Kameror, klistermärken, brandvarnare och dosor överallt....nej så farligt var det inte och det blir nog bra. Första ordentliga test till helgen nu då.
 
"Gratis klistermärken" på fönstren.......
 
....strategiskt placerade kameror......
 
....och tags till alla "behövande".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0