Glömde......

......lägga upp bloggen igår. Men då jag var yr i mössan, (på riktigt) och även större delen av dagen idag, var det kanske inte så konstigt.
Antar att det är bihålorna som spökar med mig.......
Maken har varit i Töreboda hela dagen, på inomhuscup med Fagersanna IF. Jag har plockat i mig lite revbensrester här hemmavid, inte speciellt hungrig. Han hade käkat litegrann också, men vi körde en räkmacka på rostat bröd bara, till kvällsmat.
Han ska till fortsatt cup imorron också och då kanske det blir take-away thai, när han kommer hem.
Fotboll och film har underhållit mig den här dagen. Inget på lotto....som vanligt.
 
Här är min kvälls-macka......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0