Kaffebryggaren laddad.......

.....nu väntar jag på min "lärare" från huvudkontoret. Sen får vi se om jag duger till att ta åt mig allt det nya som behövs.....
Dessutom ska jag eventuellt lära ut det vidare till chefen, som idag är på resande fot och inte kunde delta i "skolan".
Får bli "anteckningar för idioter-strategi" med kollegieblock och penna.
Den metoden är fortfarande överlägset bäst för att komma ihåg saker, då "hårddiskminnet" inte är fullt ut tillförlitligt, utan sådana stödanteckningar.
Ja då får vi se hur det går framöver, men det finns en del gråzoner att diskutera färdigt om. Vem som ska göra vad och gränsdragningar angående arbetsuppgifter. Det har inte pratats klart om, vilket framgick tydligt under dagens sittning.
Ikväll är det återigen dags för Liverpool att ta sig an en match. Denna gång i liga-cupen med motstånd Southampton. Men innan dess några arbetstimmar till och skitväder utanför fönstret att titta på. Ömsom snöblask, blåst och regn.
Det var väldigt gott med en apelsin som mellanmål vid hemkomsten. Det är "säsong" för de spanska nu och det blir mest två om da'n.
Lottodragning snart.......och packning pågår.
 
Uppladdning på jobbet, med nytt Ballerinakex....strössel, kan rekommenderas.
 
Soptömning här hemma idag......men vilks slarviga kollegor jag har. För inte kan det väl bero på blåsten, som tilltar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0