Hos Folktandvården......

.....startade alltså denna dag.  Det såg bra ut, förutom en liten bit av en plomb som lossnat, den ska åtgärdas i september, annars fick jag godkänt.
Åter till jobbet och full fart igen, finns massor att göra, förutom soptömningen en hel hög ändringar som ska fixas ute på fältet.....av någon, då det finns någon ledig för sådant.
Som jag sagt förut får det bli en dag i taget och inte tänka för långt i förväg. Är ju lite av en planerings-freak och kan se vissa svårigheter framåt, men det tar vi sen.........
Som sagt och chefen sliter ännu mer, för att vi ska ro iland allting när han är på semester. Vilket han verkligen behöver........
Känns som om jag också skulle vilja haka på, men den som spar hen har tänker jag då. Alltmedan jag betar av både dagar och högar......... med diverse arbete.
Satt en liten stund på lunchen och kollade säljsida Skaraborg på Facebook, hittade en målad stor "mjölkkruka" på mini-auktion.
Köpte den för en hundring och hämtade i centrala Tibro, samtidigt som Apoteket blev besökt, efter jobbet.
Så nu finns både piller och ny trädgårdsdekoration med hem.
Ska bara fixa assistentredovisningen för syster sen förra månaden (låg i postlådan), sen blir det Lotto och annan underhållning på teven följt från fåtöljen.
 
Här får den stå, ska bara fixa nån snygg blomma som passar att ha i......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0