Extra bra fredag.......

......då inte bara helgen står för dörren, utan också starten på en veckas semester.
Planen för dagen är att göra en "shoppingrunda" på Apoteket under lunchen. Vi får väl se vad jag kommer hem med, piller till både mig och maken och lite till kanske......
Imorgon blir det att fira en födelsedag i Hörnebo (lite i efterskott, men bättre sent än aldrig) och ta frukost där samtidigt, innan de åker på rockfestival. Maken får inte följa med för han ska helst behålla sina baciller för sig själv.
Jag lever fortfarande på hoppet att jag ska klara mig. Men nu ska vi ju umgås på semestern, så då vill det väl till en hel massa tur, misstänker jag.
Stenläggar-Nisse och hans personal kanske till och med påbörjar arbetet, medan vi är borta. Det lär vi se då vi återkommer från mini-trippen.
Sen var det ju dags att "packa" igen då för några övernattningar, först B&B, träffa barnbarn och sen hotell i Karlstad. Allt detta om bacillerna håller sig i schack.
Ikväll blir det bakpotatis med räk-röra, kanske en skvätt vin slinker ner också.
.....och dottern fixade sin jur.kand.- examen igår, efter att äntligen fått/tagit sig tid, till den avslutande uppsatsen.
Solen skiner och maken harklar sig fortfarande frekvent.........
 
Bunkrat upp lite nödvändigheter.......
 
....och en selfie från dottern, då hon firade lite igår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0