Fåtöljen och jag.......

......har samsats ganska mycket idag. Hosta, snyta, nysa fortsätter och jag är ganska trött. Ingen större aptit heller för den delen, men har "pliktskyldigast" stoppat i mig lite. Mestadels rester av olika slag har det blivit.
Maken var en tur till Tibro och provianterade lite, men själv har jag bara glott på några mer elle mindre bra filmer från min fåtölj. Sen rensade jag ett par pärmar, men är nu åter på plats.
Finns väl alltid något att se på "burken" och fördriva tiden, tills sängen kallar.
Ska vara hemma imorron också, sen är planen att ta mig till jobbet och bidra med lite arbete. Hoppas innerligt att den håller, för det är sååååå tråkigt att vara krasslig.
Man orkar ju ingenting........
 
Vid frukost-tid var de här och hämtade "det som blev över", nu återstår bara räkningen alltså......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0