Höjdpunkten.......

......är nådd, vad det gäller "ljusare tider". Från och med idag gäller mörkrets återkomst, om än i ganska maklig takt, så ändå.....
Nu ska vi väl inte vara överdrivet negativa, men känns ändå liiiite bättre att vara på den förra sidan. Att det bara blir ljusare.
Lyckades jag sova i natt då? Jodå sov som en liten gris från klockan tio, tills strax före gå-upp-alarmet vid sex i morse.
Första dagen idag med "full" bemanning på kontoret, sen den nye kollegan började. Då menar jag inte att vi på något sätt varit berusade, utan att tre personer hinner mer än två (eller bara en....).
Det blir nog bra med förstärkningen för han verkar ta in och lära sig fort, är lugn, sansad och enkel att samarbeta med.
Nu är det bara någon timma kvar tills midsommar-"firandet" startar. Hur vi ska fira visar sig, inget bestämt. Kanske bara vara, eller nå't annat.....
Tog räkmackan med hem och har nu delat den med maken ute på altanen. Tjugofem grader och skugga var helt idealiskt.
Försökte föra en diskussion om ett förslag med ovan nämnda person, men gick verkligen sådär. Så jag avslutade samtalet istället för att bli förbannad....... på riktigt. Lite tråkigt, om vi ska hålla oss till den snälla versionen.......
Nu blir det fåtöljhäng för min del......
 
Rödklövern blommar fint dikeskanten mot genomfartsleden utanför jobbfönstret.
 
En av dem är min........
 
....här min halva, då jag var snäll och delade den med maken.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser jättegott ut! Kolla gärna in min blogg också!

2017-06-23 @ 11:27:38
URL: http://sannasbakblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0