Snorigt och fortsatt pappers-sortering......

Det verkar som om bacillerna nu hittat mig också, inte bara maken. Han är inne på tredje veckan och det känns inte så kul att se en sådan framtid an. Men vi får se.....
Har iallafall fortsatt att röja i alla papper och annat i syrummet, mellan nysningar och snyt.
Nu har jag hamnat framför teven och tittar på filmen "Återstoden av dagen", vilken är en väldigt bra sådan. Har dock sett den ett antal gånger, så behöver inte vara så koncentrerad.
Vilken tur att det är lördag, så man är ledig och även har söndagen att hoppas på bättring. 
Vädret är riktigt bra, men det blir "inga utflykter" för min del, bara vila och lite plockande här hemma.
Inga hittade lite hemmagjord soppa i frysen, som fick värmas till lunch.
Även om det är varmt ute, fryser jag härinne. Troligen feber.......nice! (not)
Maken fick åka ner till "Belle Pepper" och köpa en pizza, som vi delade på till kvällsmat. Nu resten av kvällen invirad i filt i fåtöljen.......
 
Solnedgången igår........
 
Hittade flip-flops till.....gissa vem?
 
Mycket papper finns det.......
 
Kvällsmaten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0