Redan torsdag......

.....och det är jag inte ledsen för ett dugg.
Inte heller äldsta barnbarnet i Stockholm är nog särskilt ledsen idag, för han fyller elva år.
För övrigt kan väl tilläggas att molokna är istället mina båda knän, så väldigt trista och stela att det börjar bli ett ordentligt bekymmer.
Ska prova blodtrycket imorron, får ta upp problemet då och höra om de fått röntgenresultatet. Nästa åtgärd är mer än nödvändig faktiskt.
 Känns som om bloggen börjar bli en "sjukjournal" och det är ju allt annat än roligt att läsa.
Annars har det väl idag varit något lugnare, så "högarna" har minskat en aning.  Nu är det bara att vänta på nästa "katastrof" eller hur man nu ska uttrycka det hela.
Fint väder är det iallafall och på hemvägen kände jag en väldig lust att åka in till Blommans Frukt och bunkra upp lite. Fanns inte mycket kvar av den varan därhemma.
Det blev apelsiner, vattenmelon,  citron, lök, blomkål och vit Hjo-sparris. 
Maken och jag har alldeles nyss ätit kvällsmat ute på altanen (för första gången i år). Där är det nu dryga 30 grader i solen. 
Vi får se om jag orkar ta mig an den rena bingen med tvätt som väntar på strykbrädan, annars får den vänta tills jag känner mig redo bara.......
Blir nog kaffe och fåtölj istället.
 
Gårdagens solnedgång........
 
Kvällsmat i solen.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0