Måndag igen......

.....och solen är på besök, i alla fall lite då och då ....mellan molnen.
Har idag "planterat" idén om att gå ner på 80% och vara ledig onsdagar framåt nästa år nångång.
Idén blev positivt mottagen och jag ska återkomma när jag funderat färdigt.
Fullt upp som vanligt en måndag och då går dagen fort mot lunchtime, som idag ska förgyllas med en portion lever.
Som bonus en snabbis till mataffären och nu vid återkomsten slog det mig att jag glömde köpa någon liten godisbit.
Men det var väl bara bra glömska, eller?
Nu sitta av eftermiddagen och sen mot Företagscenter på Posten för att bränna portopengar.
Intill ligger sen Hemkompaniet, där jag också har tänkt mig en sejour. Den blir säkert inte helt gratis den heller....
....men nästan, bara en hundring som "rök" där.
Åkte sen till bagar'n och beställde en liten grej (hemlig), samt fick med mig en räkmacka och en "adventsla" som vi nu har fikat. Maken skickade ett sms och undrade om jag hade rymt, han längtade väl efter sin fru kanske.
Men nu när jag är hemma, då ska han åka till fotbollsplanen och kolla löpträningen......
Jaja, sätter mig väl i fåtöljen snart och kollar teve, ändå.....
 
Båda slank ner....hälften av varje, sådär lagom mycket.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0