Dags igen......

.....att jobba, men denna vecka blir det bara måndag och tisdag för min del och måndagen är snart slut. Bara eftermiddagstimmarna kvar efter lunchen.
Kontorshunden är åter på plats, så nu behövde jag inte äta upp allt ris idag.
Många långsamma fordon var ute och åkte i morse, men som skönt var bara i mötande trafik. Det var långa köer flera gånger på den korta sträckan Fagersanna-Tibro.
Under förmiddagen har jag också hunnit notera: Att bonusdotterns sambo var på promenad med "dag-hunden".
 Annars har jag invigt min väst från loppisen, för endast en femtiolapp och splitter ny. Precis en sån jag letat länge efter. Inte direkt missnöjd med fyndet alltså.
Avslutade ett stickprojekt igår och tänkte börja på ett nytt ikväll. 
Maken hade tagit sig friheten att steka ett paket bacon till middag istället för "grytportionen". Vad var det jag sa......
Men inte är jag direkt ledsen för det, behöver ju inte tjata på Inga ikväll då, om matlåda.
Får väl börja se över lite att packa till onsdag nu då istället.
Baddräkten skulle ju med..........hmmm, var har jag gömt undan den då........?
 
Det igår färdiga projektet......
 
Köper man de nya böckerna, får man målarboken direkt från författaren........
 
.....och kudden ska med......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0