Ska jag.......

.....ut och resa, eller ska jag inte nu i höst? Det är frågan jag ställer mig. Håller på att vela fram och tillbaka, ena dagen vill jag dra iväg, nästa känns det sådär.
Är i alla fall ingen annan som tar beslutet åt mig, så jag får väl hålla på och vela ett tag till så får vi se, om det blir nå't. 
Jobbmässigt så är det ensam majestät på kontoret idag, för det händer alltid nå't. "Brandkårsutryckning" till den ena kommunen för ovan chaufför och chefsassistent, på grund av sjukdom (och lite till...). De stackarna har säkert att göra till sent ikväll.
Chefen fick rycka ut åt andra hållet, för att ta tag i ett uppdrag som flyttats på två gånger redan.
Även kontorshunden är på uppdrag alltså, så den fyrkantiga lådan fick jag ha för mig själv.....hahahaa.
Kunde iallafall glädja mig åt att sluta (nästan) 16.00, medan det finns kollegor som började före mig (jag startade 07.20), som ännu inte hade hunnit halvvägs på dagens "tilldelade" tunnor vid den tiden.
Då är det åter dags att hitta på matlåde-innehåll till imorgon. Idétorka..........
Blev laxbit i folie och medan jag rev efter dessa frysen, hittades potatisburgare att äta till kvällsmat.
Nu snart lotto-dragning.......
 
"Aurora-helikopter".........?
 
Kvällsmat.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0