Helg nästa.......

.....blir det då lunchen är över och arbetsdagens sista timmar klingat ut.
Thai-mat med hem, är det tänkt och maken ska antagligen sen på fotboll. Såg skyltarna i samhället om matchstart 18.45, då jag begav mig till arbetet i morse.
Ska klara av ett litet ärende också under lunchtimmen, sen är det bara "upploppet" kvar. 
Behövde inte ut och åka, för ärendet kom till mig på kontoret........
Så nu har vi mera "återvunnen konst" på kontorets väggar.
Thai smakar alltid bra, som sagt och maken har nu åkt på fotboll medan jag landat i min fåtölj.
En hatt är virkad till Barbie och nu är det en baddräkt på gång, sen får vi se.........
Imorron är det sovmorgon och löööööördag.......
 
 En tavla med Lysekilsmotiv, som morfar köpte där under en semester......
 
.....och rovfågel, målad av morfars äldre syster Naimi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0