Premiärvinst........

......för Liverpool med 4-0 mot West Ham. Inte starkaste motståndet precis, men det ser lovande ut för resten av säsongen.
Apropå lovande.....så var det ju kul med svenskt EM-guld i stav.
Annars har jag till Midsomer mord fortsatt att sticka Barbie-outfits. Köpte ett par stickade långbyxor på loppisen, av en stick-kollega (väldigt fina och välgjorda för en tjuga) och har med inspiration av dessa kompletterat med diverse överdelar och två ytterligare klänningar.
Får väl fortsätta på temat imorron efter jobbet kanske, för nu är det "way past my bedtime"...........
Och joråsåatt.......visst fanns det gott om arbete till mig idag. Sen var det väldigt många som var sugna på att prata i telefon ovanpå detta, så arbetsuppgifterna räckte heeeeela dagen, alla åtta timmarna.
Finns några saker kvar tills imorron också, att börja med.......
Rätt skönt att det inte varit mer än lagom varmt idag, 9 grader i morse. Men kollegan boende i Tibro hade bara haft tre plus.
Landat i min fåtölj nu till allsång från Liseberg, men snart blir det "kass kostymfilm" (som sonen brukar kalla mina favo-filmer) och har börjat på ännu ett Barbie-plagg.
Överblivna makaroner blev makaronipudding till tisdagens matlåda med hjälp av en bit falukorv från frysen.
Filmtajm.......
 
Gårdagens alster till Barbie, kompletterade med de köpta långbyxorna.
 
En del kollegor hade "skitkul" om man säger så........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0