Grattis Belgien.......

.......ni var bättre än England idag och förtjänade ert brons. Första VM-medaljen i fotboll (ever) för dem.....
Fortsatt alldeles olidligt varmt och på förmiddagen drog föräldrarna till de små iväg (i vår bil) på lite egentid.
En övernattning som de gemensamt fått i födelsedagspresent, då det begav sig.
Vi andra satte oss i deras bil för att snabbt kolla av om det fanns någon häst kvar på second hand, innan vi köpte sushi till småttingarna. Maken tog kycklingspett istället och jag inhandlade en korv stroganoff på ICA medan vi väntade på att det andra gjordes klart.
Sen hem och äta, medan minstingen (som vanligt) somnade och sov flera timmar innan han åt ifatt lite senare.
Fika på verandan för mig och Ia innan vi fixade popcorn och ostbollar till fotbollen.
Sen har syskonen och morförädrarna ätit rester (pannkaka, pizza, sushi och korv med mos) till kvällsmat.
Därefter ett maratonbad (iallafall lillebror) med påföljande hundlek.
Så nu är alla trötta, men bara barnen sover.........
Själv har jag dessutom vunnit 99 kronor på lotto!
 
Innan föräldrarna fick lite fritid.....
 
En segelbåt på sjön.....ingen reagerar .......  fick väl ta en bild bara dådå.
 
Alla dessa hästar som behöver täcken......mitt i sommaren!!!!
 
"Soffhundar" som skäller och jagar varandra......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0