Inga inköp......

.......på second hand igår och inget nytt möte med Hollands-vännerna. De hade förmodligen redan varit där och hunnit åka tills jag var färdig-arbetad och kunde ta svängen på hemvägen.
Tämligen trött landade jag ånyo i min fåtölj, denna gång med nya stickningsprojektet i knä't. Denna kväll kom ingen och hälsade på, utan kunde "ostört" sticka på till både Allsång och Midsomer-mord.
Skulle ju sen haft ledig dag idag, men på grund av händelser på jobbet fick jag rycka in och ta nästan heldag och "offra" ledig-dagen denna veckan. Kommer alltså inte att kunna ta ledigt imorron heller, mer än bara del av dag. Men det får väl bli som det blir för en gångs skull........
Tog sen omvägen via Hjo och hittade en "lapp" med Elsa på, till halsduken (som ännu inte behövs på länge) men  nu kan jag avsluta det stickprojektet.
Det andra pågående projektet är inne på del två sen igår kväll, sen montering kvar när det är klart.
Värmen är olidlig, nu får det f....n räcka har jag tänkt, sen flera veckor tillbaka........ 
 
Återstår att se hur den slutliga designen blir........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0