Inget jobb på ett tag......

.....nu, vikarien får ta över och jag får invänta tisdagens "nöje" med efterföljande viloperiod.
Mycket blandade känslor infinner sig, medan jag försöker distrahera mig med VM-fotboll och stickning/virkning.
Dagsformen varierar .........
Ytterligare ett handarbetsprojekt på gehör är nu klart och högen växer, tills mottagaren anländer för besök om ca tre veckor. Senaste alstret är en sjal.......
Men vad ska jag börja på nu då????
 
En solnedgång kan jag bidra med......
 
....och en kaj-mamma med unge.....
 
......samt kompisens citronträd bärande frukt.
 
Till sist bild på sjalen till Ia.....
 
Hade inte lagt upp finkoftan på bloggen, men här är den också.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0