Inte var väl det sant......

....att jag skulle få tillökning i kassan igår. Lotto levererade då inte, bara tre rätt som mest.
Frågan blirr alltså: Om man kan lita på vad det står i horoskopet?
Lite blåsigare och kallare idag, men kanske att det tar på snöeländet något under dagen då solen åter är på "deltids-visit".
Maken ska på lunch med sina "gamla" postkompisar. Jag fick avnjuta en portion dillkött även idag och kan inte säga att det kändes som någon "uppoffring".
Efter dagens (aningen intensiva) arbetsdag, väntar en frisering av huvudet. Kommer att kännas bra tror jag och den "justering" av frisyr jag provade förra gången, får nog bli permanentad. (uppklippning runt örat).
Medan jag satt där i frisörstolen, passade det på att snöa lite igen. Nu har det slutat och vi får sannerligen hoppas att det bara var ett litet misstag under en kvart.
Imorron stundar fredag, broccoligratäng till lunch (för min del) och sallad med hem. Det har vi kommit överens om, maken och jag.
Men vad finns det till kvällsfika idag då..........
 
Solnedgång från fåtöljen igår......
 
En liten bit pannkaka fanns kvar att avnjuta .....på köksbordets nya vaxduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0