Påskbesök......

......anlände framåt tre-tiden och då fanns Jansson med tillbehör på bordet, att hugga in på.
Innan dess hade jag hunnit ta en promenad ner till loppisen och kollat allt som där fanns/finns extra hela helgen.
Förutom Tibro AIKs outlet med trädgårdsmöbler och lagerrensning från en damklädesbutik, fanns en massa andra utställare. Jag köpte en tröja i lagerrensningen........
Totalt parkeringskaos rådde vid genomfartsvägen. En stund efter att lunchen var äten, ville de ha fika. Morfar fixade kaffe och sen delade vi på en massa godsaker gästerna hade haft med sig.
Annars så travar minstingen runt, kollar alla prylar och förflyttar en hel del av dem till alla möjliga andra platser i huset. Sen har han hunnit med att bada också, efter att enträget ha begärt just detta.
Morfar och de större grabbarna har varit ute och provat isen. Jag känner mig trött och har suttit och halvsovit i fåtöljen. Vaknar ju onödigt tidigt på morronen, trots att jag inte behöver gå till jobbet.
Kollegan däremot, åkte till kontoret för att "jobba ikapp" en massa som låg efter. Hoppas att han kan koppla av något iallafall.........själv förtränger jag detta tills tisdag.
Väntar på att lite energi ska infinna sig......
 
Nu kom dom........
 
Lunchen är serverad.....
 
Fika....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0