Sol, men.....

.....fortfarande alldeles för kallt. Snön smälter för sakta, om alls......
Efter en hyfsad frukost, med både nypressad juice och ägg bestämde jag mig för att ta en inköpsrunda till Tibro. Förutom en snabbis på second hand med några småsaker som resultat, fortsatte jag till ICA och "shoppade loss" mat för en dryg femhundring. Det är ju inte så svårt.....
Maken hade smitit ut på promenad, medan jag var borta så jag startade middagen.
Blev pastaskruvar med köttfärssås, färdigt lagom tills han flanerat klart. Solen lyser fint därute, men jag ska inte göra speciellt mycket mer idag.
Bara vara, kolla lite teve, sticka och vänta på Liverpools match mot Watford, som startar halv sju. Borde bli vinst, men man vet ju aldrig förrän efteråt, som vanligt. 
Imorron blir det köttfärsbiffar med grönsaker, det har Inga lovat och hon har redan gjort biffarna.
Det blir räkor till kvällen.......
 
Dinner is served............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0