Tänkte.......

......företa mig något, idag lördag. Har varit lite segt de senaste helgerna med aktiviteter. Såg iallafall till att jag kom ur sängen och in i duschen runt elva.
Sen var tanken att jag skulle åka till julmarknaden på Ruders egendom i Tibro.
Kom iväg och körde in på området, men var så kopiöst mycket bilar och därmed förmodade horder av folk så ångrade mig och tog en sväng till Hjo istället.
Det var mycket folk även hos Hem&Hobby men ändå ingen trängsel. Visste vad jag skulle ha, efter min och sonens besök i onsdags.
Två olika tyger blev det, tråd, knappar och Dajm. Hann en snabbis på second hand också, där några småsaker fick följa med.
Därefter hem igen för att instruera Inga så det blev nån middag och start av en tvättmaskin.
När hon ändå stod vid spisen fick det bli en äppelpaj också.......
Sen fåtölj med kaffe och nybakad paj till vinstmatch för Liverpool.
Nu Tottenham/Doc Martin på agendan, sen "Så mycket bättre" och imorron tur till sonen med matlåda och en stunds samvaro.
 
Det är frostigt....däruppe på berget.
 
Och några snöflingor ligger kvar sen inatt.
 
Köttfärssås och spagetti bjöd Inga på idag......
 
....och har man ett äpple så kan det bli en sån här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0