Fixa ordning-besök......

.....på mitt bord på loppisen startade söndagen med, innan jag tillbaka hemma fixade frukost och kröp upp i sängen igen. Medan jag väntade ut tvättmaskinens slutpip.
Maken kom hem från Kristinehamns blueshelg, med massor av telefoninspelat "jam"-material: "Som var sååååå bra" skrev han på Facebook, under alla uppladdningar.
Säger bara...... att det må så vara, om man är ett fan av sådana toner. En och annan blues-låt går väl an, men tröttnar fort för egen del om det blir långvarigt.
Middag serverades av Inga framåt eftermiddagen och sen var det i stort sett slut på aktiviteterna.
Om man inte räknar den genomgång och utrensning av innehållet i "leklådorna", som behövts länge.
Lite regn passade det på att komma under dagen också.
Svårt att somna hade jag. Men upp tidigt måndag morrron gällde iallafall, då en heldag jobb väntade.
Mycket att göra (som vanligt där numera) men lugnade väl ner sig något framåt eftermiddagen.
Tisdag får chefen hålla ställningarna alldeles själv, men han har förhoppningsvis vilat upp sig under sina tre veckors semester.......
Onsdag åter jobb heldag, följt av halvdag torsdag......
 
Lite oordnade, men ändå fina just nu där i rabatten.
 
Passar på att flytta, regnar ju iallafall.
 
Ingas meny söndag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0