Packat och klart.......

Maken försvann på fotboll under den tidiga delen av förmiddagen, jag passade på att sova vidare en stund. Det blev kanske aningen längre än jag hade tänkt, men va fa....., ibland får man vara flexibel.
Gjorde klart alla halsdukar och fuskvantar igår, så ingen stress. Nu har jag "packat ner" alla alstren och håller precis på med middagen, innan det är dags att åka på ett fyra-timmarspass på boendet.
Framåt kvällen kör vi utlottningen och får då se vem som tar vem, så att säga. Hoppas dom gillar grejerna nu bara.
Idag på valdagen serveras det lax och till detta håller vi tummarna för en god valutgång.
Får väl bli valvaka så snart jag återvänder till hemmet......
Plommonen "sjunger på sista versen" och jag har även idag med en full bytta, för det gillar dom verkligen på boendet. Och bättre att de blir uppätna än ligger och ruttnar på gräsmattan.....
Nu ropar laxen i pannan att det börjar bli lite för varmt, så jag får väl rädda den till tallriken och kyla den med  dillmajonnäsen.
 
Snart åker vi......
 
....jag och plommonen (några fler än så här dock.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0