Ny årsdag..........

........är här och så kan jag alltså titulera mig pensionär plus.
Har hunnit med en glashusfika tillsammans med en något yngre jubilar. Vi har bytt presenter och druckit kaffe, innan hon fortsatte till frisörskan.
Maken har varit på promenad och jag passade också på att gå en runda, i samhället....... i solskenet. 
Idag står det fiskbullar på menyn för min del, men maken föredrar rester från igår (korv).
Senare i eftermiddag har syster aviserat att hon kommer och lämnar en present.
Ute blåser det ordentligt, inga kalla vindar men det skallrar i glashusväggarna.
Syster har nu varit här med assistent som aldrig besökt Fagersanna förut. Hon blev ganska imponerad över läget på vår bostad och hade hört talas om loppisen.
Ja den ska du definitivt passa på att besöka sa jag.........
Nu blir det nog mest fåtöljhäng resten av dagen...........för denna "åldersstigna" pensionär. 
 
Presenter....till mig.
 
Här är den ena......
 
Bonusdottern öppnar sin.......
 
Svan-flygning siktad under min promenad idag.......
 
Fick fina tulpaner........
 
Nu kan jag åka och shoppa........tack till syster för presenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0