Det låg ett kort i postlådan

Ytterligare en dag har passerat, föregående natt tog slut den också, trots att jag låg vaken till säkert fyratiden.
Maken sov gott och länge, eftersom han har fridagar torsdag-fredag. Det blev kokt ägg till frukost och sen fisk till middag. Därefter bestämde jag mig för att åka till Tibro och handla mat. När jag kom hem gick maken och kollade postlådan. Förutom mängder med reklam låg där ett kort till mig från Gun. Det var omtänksamt och oväntat att få.
En bakduk till är klar och nästan den senaste tröjan, ikväll har det varit mycket handboll på TV så det blev en del stickat.
Tidigare under dagen ringde bilverkstaden och sa att SAABen var klar för hämtning, vilket vi får fixa imorron.
Dessutom ska vi köpa några julklappar, när vi ändå är i sta'n. Alla utrikes julklappar är dock paketerade och klara för avfärd. Nu ska jag ta en match med sängen igen......


Fint va??


Nu har jag ganska många bakdukar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0