Vadd i huve't,

...eller hur man nu ska uttrycka det. Men vadd är ju mjukt och skönt, så det stämmer inte riktigt. Utan att gå in på några detaljer så är det mer eller mindre huvudvärk och delvis täppt. Har därför inte gjort så många knop idag.  Kommer inte att vara direkt aktiv imorgon heller. Det möte jag hade inbokat i Hjo som god man får jag ringa återbud till när jag vaknar imorgon och flytta till ett senare datum. Inget ont som inte för något gott med sig, kan man väl säga i alla fall, eftersom maken då inte behöver passa bussar utan får låna min bil en dag till.
Han har fortfarande inte fått något besked om hur länge det tar innan hans bil kan bli reparerad.


Fantasilös matlåda för morgondagen, men god tycker jag.
Enligt min mening är det aldrig fel med spagetti och köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0