Trött och träningsvärk

Nej, jag har inte varit på gymet, eller ute och festat. Roade mig med att hosta inatt istället för att sova och magmusklerna(?) eller snarare brist därpå, har fått sig en rejäl omgång på nytt. Är bara att hoppas det stannar vid just träningsvärk, den här gången och att jag kanske kan somna inatt istället.
Nu på middagen känner jag dock att det som stoppas i munnen har börjat smaka något igen. Vågar man tro att det kanske går åt rätt håll, äntligen. Ursäkta språket, men f...n tro't! Kommer säkert nå't annat. Som Ni hör är jag på topp och tänker positivt. Har i alla fall fått iväg ytterligare ansökningar till jobb, (som jag ändå inte får) man måste ju försöka och köper man ingen lott kan man inte räkna med vinst och reklamen tjatar: "plötsligt så händer det...."
Ikväll blir det "På spåret" till hostan och kanske ett eller annat varv på någon av tröjorna, som vill bli färdiga.


panoramautsikt från mitt sovrum


där det för övrigt inte heller lyckades något vidare att ta en tupplur på dan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0