Gräsmattemotion

Fint väder idag och inga jobb i platsbanken att söka, så fritt fram att klippa gräset. Tur var väl detta också, eftersom det har regnat nu ikväll igen. Min coach från Trygghetsrådet ringde på förmiddagen och vi ska nog planera in ett möte i slutet av oktober. I valet och kvalet över om jag skulle åka till gymet idag eller spara det till imorgon, tog jag slutligen beslutet att det får bli imorgon. (så jag har något att se fram emot, hmmmm...)
Något var jag ändå tvungen att hitta på och det blev en shoppingrunda till Sparhuset, där jag hittade lite smått och gott, fast denna gång inte av det ätbara slaget, utan några framtida julklappar. Bytte också ut en gigantisk vinst på Triss mot en ny chans på storkovan. Ligger fortfarande i plånboken oskrapad, så risken finns!
Hemkommen bakade jag en kaka som ska följa med på utflykt till Karlsborg imorgon, då jag ska träffa min handläggare på AF. Nej, jag har inte tänkt att muta tjänsteman, kakan har en annan destination innan dess.
By the way, den var ätbar.......


Snart dags för skörd av vårt singel-äpple?


Som dom säger i Aktivia-reklamen: "Den var riktigt god"!, (men inte lika nyttig kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0