Busy, busy, busy........

not doing nothing, but doing plenty.
Först jobb, jobb jobb och så lite jobb till. Sen hem och vända, hämta maken och ner till loppisen för att plocka upp allt jag har tänkt sälja på lördag och söndag. (om jag har något kvar på söndag vill säga, hahahahaa)
Vi får väl se hur det blir med den saken.
Bonusdottern anslöt och plockade upp sina prylar också, hon ska göra mig sällskap på lördagen. Massor av skor har hon, i fin kondition men utsorterade med mycket sorg ur hennes kollektion, då hon inte kan gå i så höga klackar längre, sen hon spelade brännboll förra sommaren och åkte på att operera höften.
Efter påstötning hos hyresvärden för mors äldreboende, fick idag min syster och jag tillbaka sista hyran. Kollade nämligen att det blev uthyrt fort igen och dubbla hyror ska de INTE ha. Men som sagt, fick påminna om det.
Nu en gemensam kopp kaffe (och fiskbullar till mig mums) här hemma efter allt loppisarbete, sen ska jag kolla in att Måns sköter sig om en stund.
Maken drog på fotboll och bonusdottern åkte nyss hem.
Rätt så trötter ä' ja' allt.
En hälsning till kompisen bara, måste jag hinna med som ånyo är på jobbresa söderöver. Go tur!
 
Gårdagens solnedgång får duga, då jag glömde kameran vid loppisbesöket ikväll. Klantigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0