Krax, krax......

....det vill inte släppa. Låter fortfarande som en kråka, de få gånger jag har öpppnat munnen idag. Får även lite rethoste-attacker emellanåt. Dricker mycket varmt och honungsblandningar, men inte då....
Har därför tillbringat mest hela dagen framför teven. Liverpool spelar dock inte förrän imorron, så inte mycket fotboll av intresse har passerat på skärmen heller.
Herr och fru And har åter hittat hit. Första gången nu ikväll som jag sett dom sen vi åkte på semester.
Satte in ett vitlöksbröd i ugnen och plockade fram lite räkor till kvällsmat. Som middag fixade Inga ugnsbakad falukorv och som egenunderhållning till slötittandet på treven, har jag stickat på några projekt som ligger, samt slutfört ytterligare en bäbiströja (från igår) som jag nu testar att göra en liten mössa till också.....
Lätt uttråkad av att vara indisponerad och otålig för att det inte blir bra.....helst igår, hade jag liksom räknat med. 
 
Snart blir det en mössa också.....
 
Hon är snäll Inga....även om det är pulvermos till.
 
Tjena...vi är här nu igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0