Det blir ingen miss.....

Då var det åter måndag morgon och start på en hel helt vanlig arbetsvecka. Inga mitt-i-veckan-helger här inte, inom överskådlig framtid.
Lika tråkigt väglag för övrigt idag, som hela senaste veckan. Halt. snöigt och eländigt. Låter jag positiv? Nja...
det mest positiva idag, är väl att kontrakt och information till den om några veckor förestående resan anlände på mailen alldeles nyss.
Annars har det varit en hel del att ta tag i på jobbet även idag, med påföljd att tiden går fort. "One day done, only four to go" kanske man kan säga......
Tomt i kylskåpet blir det dock alltid, antingen man är fullt hus eller bara två. Fattar inte vart allt jag bär hem tar vägen? Dags alltså att göra ett nytt besök i mataffären.
Genomblöt om fötterna av att kliva i slasket från bilen över parkeringen till affären, blev jag och skitskraj att halka dessutom, var jag. Såg säkert ut som pigg nittio i ultrarapid under denna korta förflyttning.
 
Då var det åter till rubriken....
Fick alldeles nyss ett sms från Stockholm. Innehållet i det berättade: Att det blir ingen ingen miss i maj, utan en master.
Vilket bara är att erkänna då, den här gången gissade jag fel........
 
"Storasyster" to be.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0