Sovmorron.......

.....är mer än välkommen, vilken dag i veckan som helst egentligen. Men man får ta vara på de dagar det är möjligt, vilket alltså infann sig idag och återkommer imorron.
Har kompletterat julpyntandet lite här och där, samt bäddat med "jullakan" och hängt framför teven för att kolla på film. Nu måste jag ta beslut på om jag ska dra iväg på julmarknad eller inte, hållit på och velat hela dagen faktiskt.
Kom fram till att jag avstår, chillar härhemma istället för att åka iväg på smala vägar i mörkret.
I huvudstaden verkar det dock vara full rulle och två stackars grabbar blev medsläpade på blues av morfar. Verkar dock som om de blev "mutade" med mat......
Själv har jag provsmakat korintkakorna och ska strax sätta på en panna kaffe till tomtepepparkakan jag köpte igår.
Sticka lite, kolla lotto och fler teveprogram framöver.
Känner inte att jag orkar ränna runt, utan satsar på lugnet.....så länge det varar, sådär lagom tråkigt.
Imorron är det Liverpool-match och handbollskamp Sverige-Holland, om VM-bronset att se framemot.
 
Klenäten slut igår (blir inga fler...) Tomten försvinner till kaffet snart.....
 
Luciatåg på paradhanddukshyllan i köket.
 
.....samtidigt i huvudstaden......
 
.....morron i stallet....
 
Bröderna Bus på blues.......
 
......men de fick iallafall mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0