Tillbaka i verkligheten........

......kan man med visst fog säga, efter första dagen på jobbet sen två och en halv vecka.
Först var det ju sjuk"ledig" och sen en något förkortad semester på det. Men tiden flyger som vanligt iväg och hade inga problem att fylla första dagen med arbetsuppgifter.
Det hade varit "ganska intensivt, sen jag"tog ledigt". Men de hade lyckats ganska bra med att hålla undan....tyckte chefen då jag frågade hur det varit och jag får nog hålla med. Visst samlar det sig en del, men inga enorma mängder så det kändes helt ok att komma tillbaka.
Nu är det bara att rulla på till nästa gång, då vi ska resa till huvudstaden för födelsedag. Vilket inträffar redan den tredje maj.
Och nu på onsdag, lediga dagen är det fika med symötet, vi ska träffas i Skövde. Innan dess ska jag till resebyrå för att ta hjälp med bokningen av barnbarnets tioårsresa. Vi får se om de kan tillgodose allt som ska bokas.....
Men imorron är en annan dag....och väckningen ställd för ny arbetsdag.
 
Som avslutning: Makens val av pizza i Stockholm........Diavolo........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0