En klar........

.......av de två tröjorna. Den blev väl sådär, helt ok faktiskt, men att se sig i spegeln vid provningen var väl inte riktigt så som jag föreställt mig. Dock är det inget fel på tröjan som sådan.......
Kanske provar den till jobbet imorron.
Annars ropade Inga vid tiotiden att frukosten var serverad, med ägg, juice och annat gott. Maken hörde också, så vi åt tillsammans.
Sen fick tvättmaskinen jobba lite och en korg full av ren tvätt hittade till byrålådorna, nåstan alldeles själv.
Maken åt middagen redan vid ett, då han skulle på fotboll. Jag väntade någon timma innan hungerkänslan infann sig. Småfåglarna har fått påfyllning i plommonträdet, men de flesta "småfåglarna" är fortfarande ganska stora.
Sen som sagt har jag ägnat dagen åt tröjan......... och teve.
Lottot igår var som vanligt bara upp till tre rätt, men Liverpool gjorde ett bra jobb och "körde över" Watford med 5-0.
Nu bara att ladda för måndag.......
 
 
Fint väder igår och full aktivitet ute på isen.......
 
Lördagsmys....... kan rekommendera creme fraiche mango/curry till räkor.
 
Fint väder även idag, men fortfarande för kallt.......
 
Nu är jag inte hungrig längre.........
 
Tillåt mig presentera Tröjan.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0