Marknad nummer två.......

....är avklarad. Två timmars strosande mellan stånden vid Almuñécars triumfbåge, med bilen parkerad hos Lidl. Vi var tidiga så gott om plats i deras P-garage runt tio och sen var det bara att avsluta med lite proviant i deras affär två timmar senare, nära och bra blev det. Men.....
Uppskattade knät denna "bjudning"? Nej otacksammare kroppsdel får man leta efter......
Tog oss iallafall hem och lätt lunch på balkongen intogs, sen sängläge för min del och promenad med lokalisering av "gamla sta'n" för nån annan.
Hon hade hittat alla mysiga gränder, men de små butikerna var siestastängda, så efter ett snabbdopp i havet och dusch gav hon sig åter ut nu.
Vi ska träffa henne vid en restaurang som på Tripadvisor fått bästa betyg om någon timma......jag och bilen.
Pillat i mig piller och hoppas nu att det funkar hyfsat ikväll och kanske kan det bli en liten titt i gamla sta'n även för knäts ägare imorron.......
 
Bara en helt vanlig vy över havet.....
 
Min middag igår, alldeles för mycket kött så hälften blev kvar.
 
"Alkoholfri irish".........dvs. café cappucino.
 
Gomorron-vy....från sängen.
 
En "offerta"-hög på marknaden......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0