Bluesmöte......

........skulle maken på ikväll. Utomhus och med distans mellan gubbarna i styrelsen, precis som förra gången för några veckor sedan.
Vad de avhandlade vet jag inte så mycket om, men de lever fortfarande på hoppet och planerar för festivalen, som är flyttad till september.
Innan dess var det "vanlig rutin" Downton med frukost för min del och maken satt vid sin dator och "pulade".
Regnskurarna har avlöst varandra, mest hela dagen. Därför blev det fiskmiddag i glashuset och även kaffe lite senare.
Har fortsatt med att motionera symaskinen något. Sydde tre hårsnoddar och fållade två till bakdukar.
Den ena av dessa är helt klar, nummer två är ritad, men den får bli morgondagens underhållning.
Efter att jag roat mig med tandläkarbesök inom frisktandvården.......
Har också klippt ner de numera oregerliga tistlarna, i cementringen vid trappan.
Uppehåll ute nu, men behövdes ju regn så helt ok.
 
Krassen trivs på verandan just nu.....
 
Dagens middag är serverad.....
 
De här är inte heller så vackra, men verkar trivas oerhört bra......
 
Hårsnoddar av spilltyget......
 
....när jag sydde den här....och en till på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0