Besiktningsdags......

..... för andra gången någonsin på min KIA. Under eftermiddagen har vi tid, innan dess en slö morron, men ordentlig frukost iallafall. Kokt ägg, mackor med grönt och nypressad apelsinjuice.
Tvångspromenad avverkad och då också ett samtal med kollega i passerande sopbil påväg till "nya uppdrag". På ren svenska översatt: åka vidare och tömma mera skit...... 
Lite rester av ugnspannkakan fick bli bukfylla åt oss till lunch, nu ett besök i duschen, sen besiktning (bilen alltså hahaah).
Därefter handla några saker och lämna sy-attiraljer i Hörnebo.
Vid hemkomst ska det grillas........
Nu färdig-grillat och uppätet.
Var även inne på Apoteket och hämtade antiinflammatoriska tabletter (vars recept var slut och nu har jag  fått nytt) så kanske, kanske kan det bli lite mindre stelt och ont imorron. Men dessa tabletter är inget man kan/ska knapra som godis utan ta sparsamt. Ja vi får se hur jag kan balansera förbrukningen.......
Bilen mådde bra.......... nu snart kaffe på maten vid teven.
 
Nästa julgran?.........men fin är den.
 
Hej! nu är jag klar och godkänd.....
 
Hörnebo-rhododendron....
 
Dom tar vi senare.....
 
Rätt temperatur på köttet??....
 
Då äter vi .........
 
 
Klänningen har nått sin mottagare....designern själv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0