Av säkerhetsskäl.......

.....lämnade maken återbud till tandläkartiden imorron, då han känner sig lite smårosslig. Vad blir det av detta? det är frågan.
Följdverkan av saken blev att jag bara var i Hörnebo med EN matlåda och en liten uppmuntring, att överlämna på trappan.
Där var det byggställningar runt hela huset.....igen. Nu byter de tak. Men bonusdottern ska inte klättra på dessa, då hon nu (bara) har ungefär en månad kvar med korsett efter förra klättringen.......
Själv började jag dagen med att tvätta sängkläder, damma svarta hyllan och förbereda shoppingturen till Tibro.
Tre små paket (ett makens) och en kasse medicin (till maken det mesta), samt en stor tung kasse med mat. 
Vid hemkomst dags för min egen matlåda, sen lite teve innan jag tog bilen på en ny utflykt.
Inköp av "lite" garn i en sporadiskt öppen butik ute på landet.
Det blev två överfulla kassar till väldigt bra pris och nu har jag startat ett nytt projekt............
Inga nya auktionsfynd idag på Tradera, (de tilltänkta objekten blev alldeles för dyra)...... men ett litet köp  av julklapp (till fast pris) blev det.
Gissa vad jag gör nu........ stickar och glor på teve såklart!
 
Framme vid garnladan..... i väntan på att de öppnar. Ingen trängsel.....
 
Jaha då var det färdighandlat, gick fort och nu hem igen......
 
Kunde väl tro det.......fullmåne! Därför det var svårt att somna igår då då.
 
Rena rånet.......faktiskt...... och ett väldigt bra garn, finns knappast att få tag på längre alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0